Wanneer je een deelnemer binnen Floor begeleidt zul je al snel merken dat je soms korte of langere contactmomenten hebt.

Via Floor is het mogelijk om deze contactmomenten bij te houden. In dit artikel lees je stap voor stap hoe dit werkt.

Stappen voor het registreren van een contactmoment

  1. Allereerst zorg je ervoor dat je bent ingelogd op Floor.
  2. Vervolgens ga je naar het gesprek met je deelnemer via "chats". 
  3. Dan ga je rechtsboven in de hoek naar het tijdsregistratie icoon en zodra je hier op klikt opent zich een formulier om je contactmoment toe te voegen.
  4. Kies vervolgens de tijdsduur door gebruik te maken van de verschillende opties of pas de tijdsduur zelf aan met de plus- en minknop (5 minuten per klik).
  5. Optioneel; Wanneer je een referentie aan het contactmoment wilt toevoegen, dan kun je dat in het beschrijvingsveld aangeven. 
  6. Tot slot klik je op "Opslaan" om het contactmoment op te slaan.

Wil je al je contactmomenten terug zien voor een specifieke deelnemer, lees dan hier waar je dit kunt vinden

Heeft u het antwoord gevonden?